Koiranpäivällä Kennelliitto haluaa muistuttaa ihmisen parhaan ystävän merkityksestä. Vuosittain 24.4. vietettävänä Koiranpäivänä korostetaan pehmeitä ja lämpimiä arvoja ja kerrotaan koiran erilaisista rooleista ihmisen elämässä ja yhteiskunnassa.

Koiranpäivä 2020

Koiranpäivä vuonna 2020

Vuonna 2020 on Kennelliiton toiminnassa koiran luonteen ja käyttäytymisen teemavuosi. Painotamme Koiranpäivänä sitä, että kaikki koirat ovat erilaisia, mutta omistajilleen yhtä rakkaita. Meidän tehtävämme on tarjota koirille hyvä arki, jossa koirien tarpeet täyttyvät.

Tänä vuonna Koiranpäivänä ei järjestetä tapahtumia, mutta jaamme tietoa ja tunnelmia verkossa. Haastammekin kaikki miettimään, miten hyvää elämää koiran kanssa voisi jakaa muillekin sosiaalisessa mediassa ja muilla alustoilla. Voitko tehdä temppuvideoita, opastaa tokossa, pitää virtuaalisen koiranäyttelyn tai järjestää etänä koiranpentujen omistajien tapaamisen?

Kuka tahansa voi pistää pystyyn Koiranpäivän haasteen muille somessa. Julkaisemme myös Facebook-kehykset, joilla voit osoittaa, että päivä on sinulle tärkeä ja olet mukana.

Tutustu myös Koiranpäivän Facebook-sivuihin

Koiranpäivän materiaalit

Kennelliitto julkaisee vuosittain Koiranpäivän materiaaleja, jotka käsittelevät kyseisen vuoden teemaa.

Tämän vuoden materiaalit ovat alla ladattavina tiedostoina. Ne ovat vapaasti käytettävissä ja printattavissa. Pyrimme näin vähentämään julisteiden ja muiden materiaalien postitusta. Näin kuormitamme vähemmän luontoa, ja saat varmasti juuri ne materiaalit, joita toivot.

Alle tallennettujen materiaalien lisäksi Facebookista löytyy myös Koiranpäivän kehykset, jotka voi ladata omaan profiiliin.

Materiaalipyynnöt ja kysymykset voi lähettää Kennelliiton viestintään osoitteeseen viestinta@kennelliitto.fi. Koiranpäivän bannerin jpg-muodossa saat viestinnästä.

Koiranpäivän logo PN