Suomen Kennelliitto järjestää vuosittain Koiramessut-tapahtuman yhteydessä Helsinki Winner- ja Voittaja-koiranäyttelyt sekä joka neljäs vuosi Pohjoismaiden Voittaja -koiranäyttelyn. Näyttelyissä on perinteisesti jaettu Voittaja-titteli rotunsa parhaalle ja vastakkaisen sukupuolen parhaalle koiralle, Juniorivoittaja -titteli parhaalle erinomaisella palkitulle junioriurokselle ja -nartulle sekä Veteraanivoittaja -titteli parhaalle erinomaisella palkitulle veteraaniurokselle ja veteraaninartulle.

Kennelliiton hallitus päätti kokouksessaan 25.11.2022, että juniorivoittaja -titteli jaetaan parhaalle erinomaisella ja sertifikaatinarvoisella (SA) palkitulle junioriurokselle ja -nartulle ja veteraanivoittaja -titteli jaetaan parhaalle erinomaisella ja sertifikaatinarvoisella (SA) palkitulle veteraaniurokselle ja -nartulle.