Kennelliiton valtuuston syyskokous järjestetään lauantaina 26. marraskuuta. Sunnuntaina 27. marraskuuta järjestetään Kennelliiton yleiskokous.

Kennelliiton valtuuston jäsenille on 2. marraskuuta lähetetty sähköpostilla kutsu valtuuston syyskokoukseen. Viimeinen ilmoittautumispäivä on maanantaina 21. marraskuuta. Yleiskokouksen kutsu löytyy Kennelliiton verkkosivuilta.

Ennen valtuustokokousta on vaalipaneelit klo 9.30-11.00 sekä hallitukseen ehdolla oleville henkilöille että hallituksen puheenjohtajaksi ehdolla oleville henkilöille.

Jos kokouskutsu ei ole löytänyt oikeaan osoitteeseen, kannattaa katso, ettei se ole mennyt roskapostikansioon. Valitettavasti etenkin Googlen gmail-postissa voi näin käydä. Jos kutsu ei ole tullut perille, kannattaa myös tarkistaa Omakoira-palvelusta, että sinne on varmasti merkitty oikea sähköpostiosoite.

Jos kutsua ei ole tullut, voit olla yhteydessä osoitteeseen valtuusto@kennelliitto.fi.