Kennelliitto on solminut Yhdistysavain-verkkopalvelua ylläpitävän Vitec Avoine Oy:n kanssa sopimuksen, jonka perusteella Kennelliiton jäsenyhdistykset ja kasvattajat saavat 25 prosentin alennuksen Yhdistysavain-palvelusta.

Yhdistysavain-palvelu on urheiluseuroille, yhdistyksille ja muille vastaaville toimijoille tarkoitettu verkkopalvelu, jolla voi rakentaa yhdistyksen verkkosivut, ylläpitää jäsenrekisteriä ja hoitaa myös jäsenviestintää sekä laskutusta ja kulukorvausasioita. Tietoa palvelusta ja sen hinnoista (joista vähennetään Kennelliiton 25 prosentin jäsenalennus) löytyy täältä.

Useiden kennelpiirien verkkosivut siirretään tämän vuoden aikana Yhdistysavain-alustalle. Kennelpiireille on järjestetty koulutusta Yhdistysavaimen käytöstä. Lisäksi kennelpiireille, rotujärjestöille ja -yhdistyksille on tuotettu valmiit Yhdistysavain-mallipohjat. Mallipohjia ei ole pakko käyttää, jos palvelun ottaa käyttöön. Ne on tarkoitettu helpottamaan tarvittaessa sivujen rakentajia.

Yhdistysavain-palvelun ja mallipohjat saa käyttöön täältä. Palvelun käyttöönotto alkaa aina ilmaisversiolla, jolloin sitä pääsee ensin kokeilemaan ilman sitoumuksia.

Myös Kennelliiton kasvattajat voivat hyödyntää Kennelliiton alennusta, jos he haluavat rakentaa itselleen verkkosivut Yhdistysavaimella. Kasvattajille rakennetaan kesän aikana mallisivupohja, jota voi halutessaan käyttää.

Jos Kennelliiton jäsenyhdistys tai -kasvattaja käyttää jo Yhdistysavain-palvelua, saa verkkosivuston siirrettyä sopimuksen piiriin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@yhdistysavain.fi. Jos käytössä on maksullinen versio palvelusta, tulee jäsenalennus käyttöön yhdistyksen seuraavan laskutuskauden alkaessa, ellei sitä ole jo saatu käyttöön.

Kaikkiin kysymyksiin Yhdistysavaimen käytöstä vastaa heidän asiakaspalvelunsa, jonka yhteystiedot löytyvät täältä.