Kennelliiton viestintä saa uutta osaamista, kun FM Tuuli Topelius aloittaa viestintäasiantuntijana 24. toukokuuta.  Hän siirtyy tehtävään Ilta-Sanomien toimittajan paikalta. Hänellä on myös aiempaa kokemusta sanomalehtityöstä eri puolilta Suomea.

Tuuli on monipuolinen viestinnän ammattilainen. Hän on toiminut pitkään toimittajana ja tuottajana sekä verkkolehdessä että paperilehdessä. Toimittajan töiden lisäksi hän on muun muassa toiminut Ilta-Sanomissa verkkotoimituksen digijulkaisuvastaavana.

Markkinointiviestintä on Tuulille tuttua. Hän on lukenut Vaasan yliopistossa pääaineenaan viestintää, ja on viime vuosina opiskellut myös Laurea-ammattikorkeakoulussa liiketaloutta markkinointiviestintään ja projektin hallintaan painottuen. Erityisen lähellä sydäntä on sosiaalinen media.

Tuuli Topelius

Kennelliiton viestintäasiantuntija tuottaa ajankohtaista sisältöä liiton eri viestintäkanaville – muun muassa verkkosivuille ja sosiaaliseen mediaan. Työhön kuuluu myös Kennelliiton eri tapahtumiin liittyvää markkinointia ja mediayhteistyötä.

- Näen viestintäasiantuntijan työn tilaisuutena tehdä monipuolista viestintää. Olen kasvanut Koiramme-lehti kädessä, ja perheeseemme on aina kuulunut koiria, joten Kennelliiton asia on minulle tärkeä ja rakas, kertoo Tuuli.

Hän haluaa tehdä Kennelliitossa kiinnostavaa, koskettavaa, selkeää ja palvelevaa viestintää, jolla on vaikutusta liiton jäsenten arkeen.

Tuuli harrastaa mäyräkoiransa Sellan kanssa lenkkeilyä ja muita kotikoiran kujeita. Mejää ja agilitya on kokeiltu, ja myös Kennelliiton kaverikoiratoiminta kiinnostaa.

Viestintäpäällikkö Liisa Suoninen
liisa.suoninen@kennelliitto.fi