Kennelliiton hallituksen varapuheenjohtaja, kasvattajatoimikunnan puheenjohtaja Tuula Laitinen siirtyy Kennelliiton tytäryhtiö Showlink Oy:n palvelukseen 1. lokakuuta alkaen. Hän jättää samalla luottamustehtävänsä Kennelliiton hallituksessa.

Showlink Oy hoitaa koiranäyttelypalveluita, tallennus- ja rekisteröintipalveluita, tapahtumapalveluita sekä verkkokauppaa. Tuula Laitinen tulee työskentelemään Showlink Oy:n Leppävirran toimipisteessä.

- Olemme iloisia saadessamme Tuulan vahvistamaan entisestään palveluitamme ja niiden kehittämistä, sanoo Showlink Oy:n toimitusjohtaja Johanna Tuomi. Tehtävät tarkentuvat myöhemmin.

Tuula Laitinen

Tuula Laitinen on ollut Kennelliiton hallituksessa vuodesta 2017 alkaen. Hän on ollut kasvattajatoimikunnan puheenjohtaja ja hallituksen varapuheenjohtaja vuodesta 2018 alkaen. Hän toimii tänä vuonna Kennelliiton koulutuksen teemavuoden ohjausryhmän puheenjohtajana, jossa tehtävässä hän jatkaa vuoden loppuun saakka.

- Tuula on ollut Kennelliiton hallituksen kantavia voimia. Hän on vienyt eteenpäin monia tärkeitä asioita ja ollut näkyvästi esillä myös julkisuudessa koirien hyvinvoinnin edistäjänä ja laadukkaan suomalaisen koirien kasvatustyön esille nostajana. Kiitän hallituksen puolesta Tuulaa arvokkaasta työstä Kennelliiton ja koiraharrastuksen hyväksi. On hyvä, että tämä työ jatkuu nyt Showlink Oy:ssä, sanoo Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Harri Lehkonen.

Kennelliiton hallitus valitsee varapuheenjohtajan loppuvuodeksi 2021 kokouksessaan 7.10.2021.

Lisätiedot:

Showlink Oy