Nyt etsitään järjestäjiä vuoden 2020 nuorten SM-kilpailuille. Tule mukaan edistämään nuorten koiraharrastuksia!

Kilpailujen tarkoitus on kannustaa nuoria harrastamaan sekä osallistumaan ja antaa heille mahdollisuus kokoontua yhteisen harrastuksen ympärille. Tällä hetkellä järjestäjää etsitään:

•    Nuorten tottelevaisuuskokeen suomenmestaruuskilpailut.
•    Nuorten rally-tokon suomenmestaruuskilpailut.
•    Nuorten PK-suomenmestaruuskilpailut (jälki- ja hakukokeen alokasluokka).

SM-kilpailut järjestetään Kennelliiton voimassa olevien järjestämisohjeiden mukaan.
Kilpailujen järjestämisluvan myöntää Suomen Kennelliiton nuorisotoimikunta. Hakemukset lähetetään Kennelliiton nuorisotoimikunnalle. Nuorten SM-kilpailujen järjestämisoikeutta voivat hakea kaikki Suomen Kennelliiton jäsenyhdistykset ja Suomen Kennelliitto.

Toivomme saavamme SM-kilpailuille järjestäjiä, jotta nuorten SM-kilpailut toteutuisivat. Hakuaikaa on tänä vuonna pidennetty 31.10.2019 saakka!

Kilpailut voi järjestää joko yhdessä tai erikseen.

Tiedustelut:
Kennelliiton nuorisokoordinaattori Laura Jousi 09 8873 0245 tai nuoriso@kennelliitto.fi
Kennelliiton nuorisotoimikunnan puheenjohtaja Kimmo Nokelainen 044 218 4477
Hakemukset: nuoriso@kennelliitto.fi