Syksyllä eduskuntaan odotettavaa eläinten hyvinvointilakia silmällä pitäen Suomen Kennelliitto tuo tällä viikolla Porissa järjestettävässä SuomiAreenassa esille vastuullista koiran hankintaa ja -pitoa sekä koiranomistajan digitaalisia palveluita. Lämpimästi tervetuloa vierailemaan liiton teltalla ja seuraamaan ohjelmaosuuttamme!

Suomen Kennelliitto osallistuu kaikille avoimeen ja ilmaiseen yhteiskunnalliseen keskustelutapahtumaan SuomiAreenaan Porin kauppatorin ympäristössä tämän viikon torstaina ja perjantaina 19.–20.7.

Torstaina 19.7. kello 13.00 voit tulla seuraamaan torin MTV3-lavalle Kennelliiton Torivarttia. Toiminnanjohtajamme Markku Mähönen keskustelee eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Krista Kiurun (sd) kanssa siitä, kuinka kaikkien koirien tunnistusmerkintä ja rekisteröinti edistävät sekä koirien että ihmisten hyvinvointia ja turvallisuutta. Tilaisuuden juontaa toimittaja, mediayrittäjä Eeva Lehtimäki. Päräyttävän alun tilaisuuteen tuovat koiratanssija Sini Eriksson ja shetlanninlammaskoira Zelda!

Liiton teltalla voit keskustella asiantuntijoidemme kanssa koiriin liittyvistä asioista ja perehtyä OmaKoira-mobiilisovellukseen. Lisäksi voit tutustua niin koirille kuin ihmisille antoisaan kaveri- ja lukukoiratoimintaan. Paahteisen sään vuoksi koirat jäävät kotiin, mutta Satakunnan kennelpiirin vapaaehtoiset ovat mukana kertomassa harrastuksestaan. Teltan paikka 42 löytyy Yrjönkadun ja Eteläkauppatorin risteyksestä, aivan torin vierestä.

Kuva: SuomiAreena

Nährää Poris!

Voit olla kiinnostunut myös näistä