Suomen Kennelliitossa on avoinna ICT-tiimin tiiminvetäjän tehtävä. Siihen voi hakea 11.8.2022 mennessä.

Haemme

ICT-tiimin tiiminvetäjää

osaksi noin 40 henkilön asiantuntijaorganisaatiotamme.

Työtehtävät

Toimit tehtävässäsi Kennelliiton ICT-tiimin tiiminvetäjänä sekä projekti- ja järjestelmäasiantuntijana. Tiiminvetäjänä valmistelet ennakkoon tiimi- ja projektikokouksia, vastaat tiimin toiminnasta ja projektihallinnasta. Vastaat myös ICT-hankinnoista ja -budjetoinnista.

Työhösi kuuluu lisäksi konsernin henkilöstön koulutusta sekä jäsenistön asiakaspalvelua sähköpostitse ja puhelimitse ICT:hen liittyvissä asioissa. Työ edellyttää aktiivista yhteydenpitoa kaikkiin Kennelliiton järjestelmiä kehittäviin toimijoihin. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä Kennelliiton muiden osastojen asiantuntijoiden, tytäryhtiöidemme sekä ulkopuolisten palveluntarjoajien kanssa.

Lopulliset tehtävät tulevat osittain muotoutumaan valittavan henkilön ja hänen osaamisensa mukaan. Työhön saattaa sisältyä myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Tätä edellytämme sinulta

Kykenet itsenäiseen, vastuulliseen ja tavoitteelliseen työskentelyyn. Sinulla on tehtävää tukeva ICT-alan tuntemus, tehtävään soveltuva koulutus ja kokemusta vastaavista tehtävistä.

Edellytämme sinulta hyvää kirjallista ja suullista ulosantia, hyviä yhteistyötaitoja ja luovaa ongelmanratkaisukykyä. Koira-alan ja harrastustoiminnan tuntemus katsotaan eduksi. Suomen kielen lisäksi arvostamme englannin ja ruotsin kielen osaamista.

Suomen Kennelliitto työpaikkana

Kennelliiton toimisto sijaitsee Espoon keskuksessa hyvien liikenneyhteyksien päässä. Kennelliitto tarjoaa työntekijöilleen asiantuntevan, kehittyvän työyhteisön ja monipuoliset henkilöstöedut, kuten lounasedun ja laajat työterveyspalvelut. Työtä on mahdollista tehdä osittain etänä.

Hae tehtävään viimeistään 11.8.2022 mennessä

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 11.8.2022 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä tai työskentelystä Suomen Kennelliitossa antaa Kennelliiton henkilöstöpäällikkö / ICT-osaston osastopäällikkö Jonna Sipi, jonna.sipi@kennelliitto.fi, puhelin 09 8873 0233 (tavoitettavissa viikoilla 26-28).

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö. Meillä on jäsenininä noin 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja yli 147 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa työskentelee noin 60 henkilöä ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.

Meillä on käytössä omat räätälöidyt ICT-järjestelmät jäsenpalveluiden tuottamiseen ja koirien rekisteröimiseen. Näitä ovat mm. koirarekisteri, jäsenrekisteri, jalostustietojärjestelmä, Omakoira-palvelu sekä mobiilisovellukset. Päivittäisessä työskentelyssä toimintaympäristönä on Microsoft 365.