Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 132 vuotta. Liiton jäseninä on noin 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja yli 147 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa työskentelee noin 60 henkilöä ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.

Haemme

avustavaa lakimiestä

osaksi noin 40 henkilön asiantuntijaorganisaatiotamme.

Huolehdit tietosuoja ja -turvaohjeistuksesta ja niihin liittyvästä koulutusaineistosta yhteistyössä osastojen ja tietosuojasta vastaavan kanssa. Annat yhdistysjäsenille yleisneuvontaa yhdistystoiminnasta sekä koiran kauppaan ja sijoitukseen liittyvää neuvontaa henkilöasiakkaille. Valmistelet yhteistyössä toimikuntien kanssa juridista osaamista edellyttäviä asioita. Tarvittaessa avustat lakimiestä sopimus- ja muiden juridisten asioiden valmistelussa sekä asiakirjojen tuottamisessa.

Toimit yhteistyössä erityisesti ICT-tiimin, toimikuntien, hallinto-osaston ja lakimiehen kanssa. Raportoit työssäsi toiminnanjohtajalle.

Sinulla on ylempi oikeustieteellinen tutkinto, kokemusta tietosuojalainsäädäntöön sekä yhdistys- ja sopimusoikeuteen liittyvien tehtävien hoitamisesta.

Edellytämme hyviä yhteistyötaitoja, koiratoimintaan liittyvää taustaa tai osaamista ja asiakaspalveluhenkisyyttä. Erinomaisen suomen kielen lisäksi englannin kielen osaamisesi on sujuvaa ja ruotsin kielen taito on eduksi. Kykenet itsenäiseen, vastuulliseen ja tavoitteelliseen työskentelyyn. Haluat oppia erilaisten järjestelmiemme käytön tehtäviesi hoitamiseksi.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä järjestö- ja koira-alalla asiantuntijana, kilpailukykyiset työsuhteen edut ja mukavan työyhteisön.

Työsuhde on voimassa toistaiseksi. Tehtävää on mahdollista muokata ja laajentaa osaamisesi ja kykyjesi mukaan.

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoivomuksesi 24.5.2021 mennessä osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen, puh. 050 511 1998.