Suomen Kennelliitolla ja Royal Canin Finlandilla on ollut määräaikainen yhteistyösopimus, joka päättyy vuoden 2023 lopussa. Kennelliiton uusi yhteistyökumppani tulevalle kaudelle julkistetaan tammikuussa.

Yhteistyö Royal Caninin kanssa on sujunut erinomaisesti ja yhteistyön päättymisestä sovittiin hyvässä hengessä.

- Haluan kiittää Royal Caninia erinomaisesta yhteistyöstä. Yhdessä olemme saaneet paljon aikaan. Erityisesti yhteistyö Kennelliiton järjestämässä Suomen suurimmassa koiratapahtumassa, Koiramessuilla, on ollut merkittävää, kiittää Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen.

- Molemmat osapuolet ovat yhdessä työskennelleet pitkään koirien hyvinvoinnin ja terveyden edistämiseksi. Sama työ jatkuu edelleen hyvässä yhteishengessä, vaikka yhteistyösopimus tältä erää päättyy. Royal Canin haluaa toivottaa Kennelliitolle menestyksekästä valmiustautumista Maailman Voittaja 2025 -näyttelyyn, sanoo Royal Canin Finlandin PRO Account Manager Riitta Niemelä.

Royal Canin on ollut Kennelliiton ja Koiramessujen pääyhteistyökumppani jo usean vuoden ajan. Kennelliitto aloitti syksyllä 2022 neuvottelut useamman eri yhteistyökumppanin kanssa vuonna 2024 alkavasta määräaikaisesta yhteistyöstä. Näiden neuvotteluiden pohjalta päädyttiin uuteen yhteistyösopimukseen.

Lisätiedot:

Markku Mähönen