Showlinkin Espoon toimisto ja myymälä on suljettuna jo torstaina 14.12. Espoon toimiston puhelinpalvelut palvelevat torstaina 14.12. normaalisti. Espoon ja Leppävirran toimistot ja puhelinpalvelut ovat suljettuina perjantai 15.12.-maanantai 18.12. Koiramessujen vuoksi.

11.12.-17.12. aikana tehdyt showlinkshop.fi-verkkokaupan tilaukset lähetetään vasta viikon 51 aikana. Verkkokauppatilaukset toimitetaan normaalisti ma 18.12. – pe 22.12.

Showlinkin Espoon toimiston poikkeava aukioloaika vaikuttaa myös toimiston tiloissa toimivaan Suomen Kennelsäätiön Koiramuseon kirjaston aukioloaikoihin.

Showlinkin Leppävirran toimiston poikkeava aukioloaika vaikuttaa myös seuraaviin Kennelliiton puhelinlinjoihin:

• rekisteröinti
  • jäsenasiat
  • neuvonta
  • terveystutkimukset
  • yleinen numero (09 887300)

Suuren osan koirien rekisteröintiin ja terveystutkimuslausuntoihin liittyvistä asioista sekä muun muassa osoitteenmuutokset Kennelliiton jäsenrekisteriin voi hoitaa verkossa Omakoira-palvelun kautta.