Satu Salminen aloitti 11. helmikuuta työnsä Kennelliiton koulutus- ja tapahtumakoordinaattorina. Hän siirtyi uuteen tehtävään asiantuntijayritys KPMG:ltä, jossa hän vastasi toimiston kokous- ja aulapalveluista. Sadulla on työkokemusta erilaisten tilaisuuksien hoitamisesta myös Scandic Hotel Marskista.

Työssään Kennelliiton kansainvälisten asioiden ja tapahtumien osastolla Satu vastaa erilaisten koulutustapahtumien kuten KoiraExpon järjestelyistä. Hän tekee myös matkavarauksia Kennelliiton toimihenkilöille.

Satu Salminen

Satu on mukana Kennelliiton HauLife-osastolla erilaisilla messuilla ja tapahtumissa. Suurin työmaa on vuosittaiset Koiramessut Messukeskuksessa joulukuussa. Satu vastaa muun muassa Rotutorin koordinoinnista.

Satu toivoo, että hän voi uudessa työssään olla aktiivisesti mukana ja edelleen kehittämässä Kennelliiton tapahtumia niin, että niissä on paljon tarjottavaa niin aktiiviharrastajille kuin vielä koiraa harkitseville perheillekin.

– Tavoitteenani on, että kaikille olisi tarjolla positiivinen asiakaskokemus. Erityisen innolla odotan joulukuun Koiramessuja, hän iloitsee.

Sadulla on kotona agilitya harrastava Yoshi-koira.

Kansainvälisten asioiden ja tapahtumien osaston päällikkö
Kirsi Salmijärvi
kirsi.salmijarvi@kennelliitto.fi