Varatuomari, oikeustieteiden kandidaatti Raisa Kiesi on valittu Kennelliiton uudeksi lakimieheksi. Kiesi aloitti tehtävässään 1. huhtikuuta 2016.

Kiesi toimii Kennelliiton kurinpitolautakunnan esittelijänä ja sihteerinä sekä vastaa Kennelliiton sopimuksista ja muista juridisista asioista. Hän myös antaa asiakasneuvontaa puhelimitse ja sähköpostitse koiriin liittyvissä lakiasioissa.

Ennen Kennelliittoa Kiesi on työskennellyt lakimiehenä muun muassa yritystalouden asiantuntijayrityksessä, viestintätoimistossa, yksityisessä säätiössä ja pankissa.

Koirat ja koiraharrastus ovat tuttuja espoolaiselle Kiesille. Hänellä on ollut oma koira 13-vuotiaasta asti, tällä hetkellä perheessä on kaksi cockerspanielia.

Lisätietoja:
Suomen Kennelliitto ry