Pohjoismaisen Kennelunionin (PKU) toimintaan ja päätöksentekoon voi nyt tutustua paremmin uusilla internetsivuilla.

Viiden pohjoismaisen kennelliiton muodostama yhteistyöelin, Pohjoismainen Kennelunioni (PKU), on perustettu vuonna 1956. Pohjoismainen yhteistyö on tärkeää erityisesti koirien terveyden ja koirien jalostuksen alueilla, mutta myös kokeiden, kilpailuiden ja näyttelyiden saralla.

Ruotsin Kennelliiton ylläpitämät, PKU:n englanninkieliset internetsivut löytyvät osoitteesta www.nordic-kennel-union.com.

Sivuilla voi tutustua PKU:n toimintaan, sen toimikuntiin, sääntöihin ja päätöksiin. Sivustolle kerätään tietoa pohjoismaisista koiranäyttelyistä. Sinne kootaan myös agilityn, koiratanssin, tokon ja junior handlerin pohjoismaisten mestaruuskilpailujen tuloksia.

Tutustu PKU:n sivuihin

Liisa Suoninen, viestintäpäällikkö