Omakoira-mobiilisovellus on päivittynyt kevään aikana ja päivitysten myötä sovellukseen on tullut uusia ominaisuuksia.

Kennelliiton mukana kulkeva jäsenpalvelu Omakoira-mobiilisovellus on saanut kevään aikana uusia ominaisuuksia päivitysten myötä.

Yksi uudistuksista on viestit-ominaisuus, jonka kautta voit saada Kennelliiton tiedotteita ja uutisia sekä sovelluksen toimintoihin liittyviä tiedotteita. Viestien kautta näet myös koirasi rokotusmuistutukset. Saat muistutuksia, kun jonkin koirasi rokotuksen voimassaolo on umpeutumassa. Muistutusten saaminen edellyttää, että koirasi aiemmat rokotustiedot näkyvät sovelluksessa*. Saat muistutuksen ensimmäisen kerran 8 viikkoa ennen rokotuksen voimassaolon umpeutumista. Muistutus tulee myös 4 viikkoa ennen umpeutumista sekä seuraavana päivänä siitä, kun jonkin rokotuksen voimassaolo on umpeutunut.

Sovelluksessa voit lisäksi tehdä katoamisilmoituksen, jos koirasi katoaa. Sovelluksesta näet myös muut Omakoira-mobiilisovelluksen kautta kadonneeksi ilmoitetut koirat.

Omakoira-mobiilisovellus on mobiililaitteilla mukana kulkeva Kennelliiton monipuolinen jäsenpalvelu, jossa on osittain yhteneväisiä toimintoja Internet-selaimessa toimivan Omakoira-palvelun kanssa. Lue lisää sovelluksesta sekä sovelluksen latausohjeet täältä.

* Rokotustiedot näet sovelluksessa, jos olet antanut luvan Omakoira-mobiilisovelluksessa rokotustietojen tallentamiseen ja eläinlääkärisi on siirtänyt rokotustiedot Kennelliiton järjestelmään.