Maailman Voittaja 2015 -näyttelyn parhaaksi koiraksi valittiin partacollie Ops I Did It Again Del Cuore Impavido. Sen omistaa venäläinen Olga Klimova. Maailman Voittaja -koiranäyttely järjestettiin Milanossa Italiassa 11.–14. kesäkuuta.

Toiseksi näyttelyssä sijoittui musta kääpiövillakoira Kudos Firework, jonka omistaa Mikael Nilsson Ruotsista. Näyttelyn kolmanneksi paras oli italianvinttikoira Lady Godiva Dei Raggi Di Luna, omistajana Gaetano Caldarone Italiasta. Neljänneksi tuli gordoninsetteri Ludstar Frederick Frankenstein, jonka omistaa Michele Ivaldi Italiasta.

Suomesta Maailman Voittaja -koiranäyttelyyn ilmoitettiin yhteensä 415 koiraa. Moni koira palaakin kotimaahan Maailman Voittaja 2015 -tittelin kanssa.

Yksi menestyjistä oli lauantain veteraaneissa neljänneksi sijoittunut suomalaisen Susanna Virtasen kasvatti alaskanmalamuutti Garcon Grand Slam, jonka omistaa Kadri Polda Virosta. Upeasti menestyi myös Jussi Lindholmin omistama azawakh Azamour Nur, joka sijoittui vinttikoirien ryhmäkilpailussa kolmanneksi. Titteleiden lisäksi Suomeen tuli kaikista osallistuneista maista neljänneksi eniten CACIBeja eli kansainvälisiä sertifikaatteja.

Kennelliitto kuvasi yhteistyössä yhteistyökumppaninsa Royal Caninin kanssa näyttelyssä menestyneitä suomalaiskoiria. Kuvat on koottu Kennelliiton ylläpitämälle Facebook-sivulle. Katso, miten suomalaiset pärjäsivät ja tykkää.

Vuonna 2016 Maailman Voittaja -koiranäyttely järjestetään Moskovassa Venäjällä.

Milanon näyttelyssä käytössä Suomen Kennelliiton järjestelmä

Italian Maailman Voittaja -näyttelyssä oli käytössä Suomen Kennelliiton omistama ilmoittautumis- ja tulostallennusjärjestelmä. Järjestelmän avulla tulokset tallennettiin suoraan näyttelykehästä ja ne olivat tarkasteltavissa internetissä reaaliajassa.

Katso kaikki tulokset täältä.