Liisa Suoninen on valittu Kennelliiton viestintäpäälliköksi. Suoninen aloittaa tehtävässään 1. toukokuuta 2017.

Suonisella on vankka kokemus viestintätehtävistä. Kennelliittoon Suoninen tulee Helsingin kaupungilta, jossa hän työskentelee opetusviraston viestintäpäällikkönä. Aiemmin hän on työskennellyt viestinnän parissa sisäministeriössä ja Etelä-Suomen lääninhallituksessa.

Koiramaailma on Suoniselle hyvin tuttu. Hän on kuulunut Helsingin Seudun kennelpiirin hallitukseen, ollut viestintävastaavana piirin näyttelytoimikunnissa sekä Suomen Koirankasvattajat SuKoKa ry:ssä.

Kotonaan Suonisella on kolme englanninbulldoggia. Hän myös kasvattaa rotua pienimuotoisesti ja on ollut mukana rotujärjestön edustajana lyhytkuonoisten rotujen kävelytestien kehittämisessä.

Suomen Kennelliitto ry.
Markku Mähönen, toiminnanjohtaja