Kennelliiton hallitus päätti kokouksessaan 7.4.2022, että Vuolasvirta-palkinnon anomuksen liitteiden toimittamiselle myönnetään jatkoaikaa.

Lauri Vuolasvirta-palkinnon anomus tulee toimittaa säännön edellyttämällä tavalla Kennelliittoon 30.4.2022 mennessä. Anomukset käsitellään normaalisti muilta osin, mutta kasvattajat voivat toimittaa palkinnon saamisen edellytyksenä olevat puuttuvat tulokset ja kennelneuvontaraportin Kennelliittoon 31.8.2022 mennessä. Anomuksen liitteille myönnetty jatkoaika koskee kennelneuvontakäyntiä ja koirien pisteitä kartuttavia käyttökoe- ja näyttelytuloksia. Varsinainen anomus tulee olla toimitettuna Kennelliittoon 30.4. mennessä.

Vuolasvirta-palkintoa haetaan Kennelliiton verkkosivuilta löytyvällä lomakkeella.

Vuodesta 1979 alkaen Kennelliitto on vuosittain palkinnut ansioituneita kasvattajia Lauri Vuolasvirta-palkinnoilla. Vuolasvirta-palkinnon saaminen edellyttää sitoutumista pitkäjänteiseen, vastuulliseen kasvatustyöhön.

Lisätietoa Vuolasvirta-palkinnon anomisesta löytyy täältä.