Suomen Kennelliiton kunniajäsen Kirsti Bremer on kuollut 1.3.2014. Hän oli ensimmäinen nainen Kennelliiton hallituksessa. Kirsti Bremer oli syntynyt 8.10.1926.

Kirsti Bremer kasvatti kultaisianoutajia kennelnimellä Of Woodhill ja hänen ansiostaan rodun varsinainen kasvatustoiminta Suomessa alkoi. Bremer kasvatti myöhemmin myös bretagnenbassetti-rotua pienimuotoisesti.

Kirsti Bremer toimi pitkään Kennelliiton eri luottamustehtävissä. Hän oli ulkomuototuomari, Kennelliiton valtuuston jäsen vuosina 1978–1990 sekä Kennelliiton hallituksen jäsen vuosina 1982–1998. Bremer toimi myös mm. Kennelliiton jalostustieteellisessä, rotumääritelmä- sekä näyttely- ja ulkomuototuomaritoimikunnissa.

Bremerin kansainvälisiä luottamustoimia olivat Pohjoismaisen Kennelunionin (PKU) tieteellisen toimikunnan jäsenyys sekä kansainvälisen pääjärjestön Fédération Cynologique Internationalen (FCI) spanielitoimikunnan ja noutavien koirien toimikunnan jäsenyydet.

Kennelliiton kultainen ansiomerkki Bremerille myönnettiin vuonna 1984 ja kunniajäseneksi Kennelliitto kutsui hänet vuonna 2006.

Kirsti Bremer tunnettiin aktiivisuudestaan koiraharrastuksessa. Hän osallistui vielä helmikuussa 2014 Kennelliiton KoiraExpoon ja 125-vuotisjuhliin.