Kennelliiton hallitus päätti kokouksessaan 6.10.2022, että Kennelliitto tukee 500 eurolla rotujärjestöjen kautta kotimaisten rotujen pääerikoisnäyttelyiden ROP- ja VSP-koiran osallistumista Euroopassa pidettävään Maailman Voittaja -näyttelyyn. Mikäli ROP- ja VSP-koira on estynyt osallistumaan, voi rotujärjestö lähettää edustajan myös paras uros ja paras narttu -luokkien sijoittuneista koirista.

Mikäli Maailman Voittaja -näyttely järjestetään Euroopan ulkopuolella, tuetaan kyseisenä vuonna kyseisten koirien osallistumista Euroopan Voittaja -näyttelyyn.

Hallitus päätti, että Kennelliiton toimisto vahvistaa kotimaisten rotujen edustajien matkakulujen korvaukset Suomen ulkopuolella Euroopassa pidettäviin Maailman Voittaja- tai vaihtoehtoisesti Euroopan Voittaja -näyttelyihin.