Kennelliiton kasvattajailtoja järjestetään useilla paikkakunnilla kesällä ja loppuvuodesta

Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden kunniaksi toteutettavan Kotimaiset rodut kansallisaarteinamme -hankkeen tavoitteena on edistää viiden kotimaisen rotumme kasvatustyötä.

Kennelliitto käynnisti kotimaisten rotujen kasvattajien illat keväällä ja ensimmäinen kotimaisten rotujen kasvattajille suunnattu ilta järjestettiin Luumäellä huhtikuussa. Ilta on saanut jatkoa myös Porissa ja Jyväskylässä. Seuraavaksi kasvattajien ilta järjestetään Joensuussa.

Kasvattajien illat tarjoavat apua käytännön asioihin mm. rekisteröintiin liittyen ja yleisesti kasvatuksessa vastaantulevien haasteiden selvittämiseen. Illat jatkuvat alueittain kesän aikana, kaikkiaan niitä järjestetään noin 10.

Heinäkuussa kasvattajien ilta järjestetään Joensuussa. Tilaisuus alkaa tiistaina 25.7. klo 18.00 osoitteessa Itä-Suomen Liikuntaopisto, Länsikatu 15, Joensuu. Ilmoittautuminen osoitteeseen: tuulamkarvonen@gmail.com viimeistään 18.7.2017. Jos sinulla on kysymyksiä, lähetä ne ennakolta samaan sähköpostiosoitteeseen.

Elokuussa iltoja järjestetään myös muilla paikkakunnilla:

1.8.2017Kainuu 1.Kajaani/ti 1.8.2017 Kenneltoimintakeskus, Suvantolantie 14 B, Nakertaja18:00-20:30

ilmo: 25.7.menn. kainuunkennelneuvojat@

gmail.com Tied: Anna Huusko /

050 521 0467

2.8.2017Kainuu 2.Kuhmo/ke 2.8.2017 Hotelli Kalevalan Tuuletar-kokoustila, Väinämöinen 9, 88900 Kuhmo18:00-20:30

ilmo 25.7.menn. kainuunkennelneuvojat@

gmail.com Tied: Anna Huusko/

050 521 0467

7.8.2017Helsinki,Salpausselkä ja UusimaaMäntsälä/ma 7.8.2017 Ampumaurheilukeskuksen paviljonki, Hirvihaarantie 7218:00-21:00ilmo: 1.8. menn. tapio.rantanen@hotmail.com
16.8.2017Varsinais-SuomiTurku/ke 16.8.2017 Varsinais-Suomen Kennelpiirin tilat, Hiihtomajanpolku 20, Turku17:00-20:00ilmo: 9.8. menn. sanna@teamtruckers.info
19.8.2017LappiRovaniemi/la 19.8.2017 Rovala-Opisto, Rovala 5, 96100 Rovaniemi12:00-15:00

ilmo: 11.8. menn. jaukkuriheidi@gmail.com,

040 5166 814

Lisää tapahtumia, joissa kotimaiset rodut ovat esillä löydät nettisivuiltamme.

Huom.
Loppuvuodesta illat jatkuvat Pohjois-Savon kennelpiirin kotimaisten rotujen kasvattajaillalla 29.11.2017 klo 18-20.30 (Sorsasalon ravirata, Kuopio). ilmoittautuminen Kuopion iltaan Anna-Maija Mansikkalalle anna-maija.mansikkala@iisalmi.fi 20.11. mennessä.

Pohjois-Pohjanmaan kennelpiirin kotimaisten rotujen kasvattajailta järjestetään Muhoksella 28.11. klo 18.00-20.30, paikkana Muhoksen riistanhoitoyhdistyksen maja, Lummelammentie, Muhos. Ennen tilaisuuden alkua klo 17.00 alkaen mahdollisuus makkaran paistoon. Ilmoittautuminen Muhoksen iltaan Satu Väliheikille satu.ppkennelneuvoja@gmail.com, puh 050 3521710, viimeistään 21.11.2017.