Toukokuun Koiramme-lehden numerosta alkaen lehteä voi lukea myös digitaalisena. Digilehti tulee saataville kaikille Kennelliiton jäsenille, joilla on voimassa oleva lehtitilaus ja Omakoira-tunnukset.

Digitaalisen Koiramme-lehden pääsee lukemaan selaimella osoitteessa digi.koiramme.fi. Aloitussivulta löytyy linkki kirjautumissivulle. Kirjautumiseen käytetään samoja tunnuksia kuin Omakoira-palvelussa. Kirjautumisen jälkeen pääsee lukemaan oman tilauksen mukaista versiota lehdestä, eli PerusKoiramme, MetsästysKoiramme tai molempien yhdistelmäversio. Arkistosta löytyy myös aikaisempia Koiramme-lehden numeroita. Tällä hetkellä luettavana ovat tänä vuonna aiemmin julkaistut numerot.

Niiden, jotka eivät ole aiemmin käyttäneet Omakoira-palvelua, pääsevät palveluun rekisteröitymällä sinne. Rekisteröitymisessä tarvitaan Kennelliiton jäsennumero ja henkilökohtainen pankkitunnus. Jäsennumero löytyy Koiramme-lehden takasivulta tilaajan osoitetiedoista. Jos jäsennumeroa ei löydy, saa apua Kennelliiton jäsenpalveluista osoitteesta jasenpalvelut@kennelliitto.fi tai numerosta 09 8873 9244 (arkisin kello 11-17 välillä).

Digitaalista Koiramme-lehteä voi lukea myös lehden mobiiliapplikaatiolla. Sovellus ei kuitenkaan ole välttämättä heti käytettävissä, sillä uuden sovelluksen lataaminen puhelimeen riippuu sovelluskauppojen omista aikatauluista lisätä tuote valikoimaan.

Kesän jälkeen lukija päättää, haluaako hän lehden paperisena vai digitaalisena. Jotta valintaa ei tarvitse tehdä sokkona, molemmat versiot ovat aluksi käytössä yhtäaikaisesti. Päätös lehden versiosta tehdään Omakoira-palvelussa.

Digilehden viimeistely jatkuu vielä tovin, joten lukijoiden palaute on tärkeää.

Lue lisää digilehdestä Koiramme-lehden verkkosivuilta.