Kennelliiton jäsenlehti Koiramme otti toukokuussa askeleen tulevaisuuteen, kun lehti alkoi ilmestyä myös digitaalisena näköislehtenä. Kokeilujakson aikana lehden on voinut saada samaan aikaan niin paperisena kuin digitaalisenakin.

Koiramme-lehden digitaalisen version kokeilujakso päättyy syyskuun 29. päivä. Kyseisen päivän jälkeen jäsenet, jotka ovat valinneet lehden toimitustavaksi digitaalisen lehden eivät saa enää paperista lehteä. Valinnan lehden versiosta voi tehdä Omakoira-palvelussa Omat tiedot -välilehdeltä löytyvästä Jäsenyys-valikosta.

Koiramme-digilehden valinta Omakoira-palvelussa
Jäsen voi valita toimitustavaksi digilehden valitsemalla ”Haluan lehden digiversiona” ja sen jälkeen vahvistamalla valinnan painamalla ”Muuta tiedot”.

Vaikka kokeilujakso päättyy, ei se tarkoita, että lopullinen valinta paperisen ja digitaalisen lehden välillä tulee tehdä nyt. Voit koska tahansa käydä muuttamassa valintaa Omakoira-palvelussa. Lähellä lehden julkaisua tehty valinta ei välttämättä ehdi päivittyä seuraavaan numeroon.

Digitaalisen Koiramme-lehden pääsee lukemaan selaimella osoitteessa digi.koiramme.fi. Aloitussivulta löytyy linkki kirjautumissivulle. Kirjautumiseen käytetään samoja tunnuksia kuin Omakoira-palvelussa. Kirjautumisen jälkeen pääsee lukemaan oman tilauksen mukaista versiota lehdestä, eli PerusKoiramme, MetsästysKoiramme tai molempien yhdistelmäversio. Arkistosta löytyy myös aikaisempia Koiramme-lehden numeroita.

Niiden, jotka eivät ole aiemmin käyttäneet Omakoira-palvelua, pääsevät palveluun rekisteröitymällä sinne. Rekisteröitymisessä tarvitaan Kennelliiton jäsennumero ja henkilökohtaiset pankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Jäsennumero löytyy Koiramme-lehden takasivulta tilaajan osoitetiedoista sekä jäsenmaksulaskusta. Jos jäsennumeroa ei löydy, saa apua Kennelliiton jäsenpalveluista osoitteesta jasenpalvelut@kennelliitto.fi tai numerosta 09 8873 9244 (arkisin kello 11-17 välillä).

Koiramme-digilehti valittu
Omakoira-palvelusta jäsen näkee onko hän valinnut Koiramme-lehden digiversion.