Kennelliiton ja Ylen Lasten ja Nuorten toimituksen yhdessä toteuttama Koiramestari-ohjelma sai kahdeksassa viikossa yli miljoona katsojaa koiraharrastuksen ääreen. Koiramestarin jaksoja esitettiin Galaxi-ohjelmakokonaisuuden sisällä tiistaisin kello 16.30, lauantaisin klo 9.30 ja Areenassa 30 päivän ajan.

Lähetysaikojen kumulatiivinen katsojamäärä on tällä hetkellä 1 005 000 katsojaa. Parhaimmillaan yhden Koiramestari-jakson näki 173 000 katsojaa. Luvut ovat noin 40 prosenttia korkeammat kuin muut lasten ja nuorten ohjelmat ovat saaneet vastaavalla ohjelmapaikalla.

Koiramestarin tuotti ja kehitti tuotantoyhtiö Story Of Sports ja sen tuottajina toimivat Tomi Paajanen ja Elsa Tolonen (Yle).

Kautta aikojen ensimmäisen Koiramestari-tittelin voitti 13-vuotias Sami Salminen Lempäälästä belgianpaimenkoira Inkerin kanssa.

Lisätietoja:
Kennelliiton viestintäpäällikkö
Kaija Unhola
kaija.unhola(at)kennelliitto.fi

Ronja ja Pietari juonsivat Koiramestari-ohjelman.