Koiramessut järjestetään 8.–10. joulukuuta Messukeskuksessa Helsingissä. Tänä vuonna tapahtuma on poikkeuksellisesti kolmipäiväinen. Messut ovat auki myös perjantaina, jolloin messuohjelma keskittyy koiran hyvinvointiin ja koirien parissa työskentelyyn.

Perjantaiaamupäivänä ohjelmassa on paljon mielenkiintoista tietoa koira-alan opiskelijoille ja opintoja suunnitteleville. Mukana on kymmenkunta opistoa, jotka esittelevät kurssitarjontaansa ja toimintaansa sekä kertovat työllistymisvaihtoehdoista koira-alalla.

Lisäksi aamupäivällä pääsee kuulemaan asiantuntijaluentoja ja tietoiskuja mielenkiintoisista aiheista sekä tapaamaan koirakouluja ja koira-alan yrittäjiä.

Perjantai-iltapäivän ohjelma keskittyy yleisesti koirien hyvinvointiin, aktivointiin ja hoitoon. Iltapäivän aikana kuullaan mielenkiintoisia luentoja ja tietoiskuja esimerkiksi terveydestä, koulutuksesta, koiran oppimisesta sekä ihmisen ja koiran välisestä suhteesta. Tarjolla on neuvoja koiran hankintaan, rodun valintaan sekä koiran aktivointiin ja hyvinvoinnin ylläpitoon sen koko elämän ajan.

Perjantaina messuille kannattaa ottaa ystäväkin mukaan, sillä perjantaina kaikki yhden päivän pääsyliput myydään kaksi yhden hinnalla. Katso lippujen hinnat täältä.

Arvostettu Pohjoismaiden Voittaja 2017 -näyttely järjestetään lauantaina

Koiramessut-viikonlopun aikana järjestetään perinteisten Helsinki Winner 2017- ja Voittaja 2017 -koiranäyttelyiden lisäksi kansainvälisesti arvostettu Pohjoismaiden Voittaja 2017 -näyttely. Lisäksi lauantaina ja sunnuntaina järjestetään yksipäiväiset epäviralliset pentunäyttelyt Helsinki Puppy Show ja Voittaja Puppy Show.

Koiranäyttelyiden ilmoittautumiset on nyt avattu. Tule mukaan kisaamaan halutuista titteleistä.

Katso lisätietoja näyttelyistä ja ilmoittautumisohjeet täältä.

Suomen Kennelliitto ry.