Koiramessuilla Messukeskuksessa Helsingissä oli noin 46 000 kävijää.

Helsinki Winner 2017-, Pohjoismaiden Voittaja 2017- ja Voittaja 2017 -näyttelyissä sekä Helsinki Puppy Show- ja Voittaja Puppy Show -näyttelyissä oli mukana noin 22 000 koiraa.

- Tapahtuma onnistui erinomaisesti, iloitsee Voittaja-näyttelyiden näyttelytoimikunnan puheenjohtaja Kari Järvinen. Kiitos kaikille osallistujille – näytteilleasettajille ja messuvieraille, yhteistyökumppaneillemme Royal Canin Finlandille ja Agria Eläinvakuutukselle, ulkomuototuomareille ja kehätoimitsijoille sekä tapahtuman lukuisille vapaaehtoisille, Kennelliiton toimiston sekä tytäryhtiöiden väelle, te yhdessä teitte hienon tapahtuman.

Voittaja-näyttelyn loppukilpailut avasi Kennelliiton kotimaisten rotujen teemavuoden merkeissä näyttävä rotukavalkadi. Kuva: Jukka Pätynen