Kennelliitto järjestää KoiraExpo-tapahtuman Rantasipi Airport Congress Centerissä Vantaalla 4.–5.2.2017. KoiraExpo on vuosittain järjestetty koulutus- ja luentotapahtuma kaikille kennelpiireille, rotujärjestöille ja -yhdistyksille sekä Kennelliiton jäsenille. Viikonlopun ohjelma sisältää jälleen monipuolisia ja mielenkiintoisia luentoja kahden päivän ajan.

KoiraExpon luentojen aiheina ovat muun muassa koirien terveyden ja hyvinvoinnin parantaminen, opaskoirakoulu, vinttikoirakokeet, kotimaiset koirarodut, eläinsuojelulain kokonaisuudistus ja koirien terveystutkimus. Luentoja pitävät muun muassa Anna Hielm-Björkman, Katariina Mäki, Riitta Liimatainen ja Johannes Lehtomäki.

Lauantain luentopäivän päättää tv:stä monelle tuttu Arman Alizad. Arman puhuu kokemastaan ja näkemästään tuoden esiin maailman monimuotoisuutta, värikkyyttä ja epätäydellisyyttä. Luennon aiheena on ’Unelmat on tehty toteutettaviksi’.

KoiraExpon ilmoittautuminen on nyt avattu. Ilmoittaudu pian, sillä paikkoja on rajoitettu määrä.

Tervetuloa KoiraExpoon!

Lisätietoja ilmoittautumisesta, majoituksesta ja ohjelmasta