Kennelliitto järjestää Suomen suurimman koiratapahtuman Messukeskuksessa Helsingissä 6.-7. joulukuuta. Koko perheelle suunnatussa Koira2014-tapahtumassa on vauhdikkaita lajiesittelyjä ja temppunäytöksiä, mielenkiintoisia luentoja, noin 300 eri koirarotua ja lähes sata koira-alan tarvikemyyjiä. Molempina päivinä järjestetään kansainvälinen koiranäyttely. Näyttelyiden aikataulut on nyt julkaistu Koira2014-

Helsinki Winner 2014- ja Voittaja 2014 -näyttelyihin osallistuu koiria noin 300 eri rodusta. Tapahtumassa on siis ainutlaatuinen mahdollisuus nähdä monien rotujen edustajia saman katon alla. Katso etukäteen aikataulusta, mihin aikaan ja missä kehässä rotuun on mahdollista tutustua. Roduista saa lisätietoja muun muassa Kennelliiton HauLife!-osastolta sekä rotuyhdistysten esittelypisteiltä.

Tapahtumaan kannattaa tulla myös tekemään jouluostoksia. Lähes sata koira-alan tarvikemyyjää tarjouksineen takaavat sen, että ostettavaa löytyy niin koirille kuin koiranystävillekin.

Koira2014-tapahtuman ohjelma-aikataulu on myös julkaistu. Lue nettisivuilta lisää monipuolisesta ohjelmasta.

Koira2014-nettisivut

Lista myyntipaikoista