Suomen Kennelliitto järjesti 125-vuotisen historiansa suurimman koiratapahtuman Messukeskuksessa Helsingissä viime viikonloppuna. Tapahtumassa vieraili 50 000 kävijää ja 23 000 koiraa. Nämä luvut tekivät Koira2013-viikonlopusta myös maailman suurimman koiratapahtuman.

Kennelliitto kiittää kaikkia tapahtumaan osallistuneita. Kiitos kuuluu yleisölle, näytteilleasettajille ja muille koiraharrastajille sekä kaikille työpanoksensa antaneille.

- Toivomme näkevämme kaikki viikonlopun aikana tapahtumassa vierailleet ja muut koiranystävät ensi elokuussa Maailman Voittaja 2014 -tapahtumassa. Voihan olla, että kesällä saadaan jälleen ennätykset rikottua, Kennelliiton viestintäpäällikkö Kaija Unhola uumoilee.