Maailman Voittaja -näyttelyn järjestäjämaat päätetään FCI:n yleiskokouksessa, johon osallistuu noin 70 FCI:n täysjäsentä. Jokaisella täysjäsenellä on kokouksessa yksi ääni.

Edellisessä yleiskokouksessa 9.6.2015 äänestettiin Maailman Voittaja -näyttelyn myöntämisestä Kiinalle. Suomen Kennelliitto vastusti monen muun maan kanssa näyttelyn myöntämistä Kiinalle ja äänesti Saksan puolesta. Kiina sai kuitenkin riittävästi ääniä muilta täysjäseniltä ja se valittiin vuoden 2019 Maailman Voittaja -näyttelyn järjestäjämaaksi.

Kun vuoden 2020 järjestäjämaasta äänestettiin, ehdolla olivat Espanja ja Saksa. Suomen Kennelliitto äänesti Saksaa. Espanja sai kuitenkin enemmän ääniä ja se valittiin järjestäjämaaksi.

Täsmennys 25.6.2015: Norjan Kennelliitto on eilen julkaissut tiedotteen, jossa se toivoo Maailman Voittaja 2019 -koiranäyttelyn siirtoa Kiinasta eettisten syiden vuoksi. Se myös kannustaa näytteilleasettajia boikotoimaan näyttelyä. Kennelliiton tarkemmasta kannasta asiaan päättää liiton hallitus. Hallitus käsittelee asiaa seuraavassa kokouksessaan kesätauon jälkeen elokuussa.