Koko perheen lemmikkitapahtuma Eläinystäväni järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä 16.–17. huhtikuuta. Kennelliitto on näkyvästi esillä uudistuneilla messuilla: oman osaston lisäksi mukana ovat Kennelliiton Nuorten, Hau Life!:n ja kaverikoirien osastot. Messuilla käydään lauantaina jännittävä Nuori Koirataituri 2016 -osakilpailu.

Kennelliiton oma osasto ja Hau Life! -osasto antavat neuvoja koiran hoitoon ja hankintaan sekä harrastamiseen koiran kanssa. Kennelliiton osastolla pääset myös osallistumaan joulukuussa järjestettävän Koiramessut-tapahtuman lippuarvontaan.

Kennelliiton Nuorten osastolla voit tutustua Kennelliiton monipuoliseen nuorisotoimintaan. Tule kuulemaan esimerkiksi kesän päätapahtumasta Suurleiristä ja muista nuorten teemavuoden tapahtumista.

Yksi nuorten teemavuoden uutuuksista on Nuori Koirataituri 2016, jonka toinen osakilpailu järjestetään Eläinystäväni-messuilla. Kilpailussa 12–17-vuotiaat nuoret suorittavat eri koiraharrastuslajeista tuttuja tehtäviä. Tehtävissä mitataan nuoren ja koiran yhteistyötä. Tule seuraamaan vauhdikasta putkirallia tai katsomaan, minkälaisia temppuja nuoret ovat koirilleen opettaneet.

Messuilla pääset myös rapsuttelemaan Kennelliiton ystävällisiä kaverikoiria, joiden päätehtävänä on tuoda iloa ja elämyksiä ihmisille, joilla ei ole omaa koiraa.

Eläinystäväni-messut järjestää Kennelliiton tytäryhtiö Showlink Oy. Samaan aikaan Eläinystäväni-messujen kanssa järjestetään myös Lapsimessut, ModelExpo, Kädentaitotapahtuma ja OutletExpo.

Kennelliiton Facebook-sivuilla arvotaan lippuja Eläinystäväni-messuille. Käy osallistumassa!

Lue lisää messuista www.elainystavani.fi

Lisätietoja: