Kennelliitto järjestää ensimmäistä kertaa yhteistyössä Royal Caninin kanssa Royal Canin Puppy Cupin. Vuoden aikana järjestetään 6 pentunäyttelyä, joista jokaisesta näyttelyn parhaaksi valittu pentu pääsee kilpailemaan joulukuussa Koiramessuilla järjestettävään finaaliin.

Jokaisessa Royal Canin Puppy Cup -näyttelyssä kilpaillaan kahdessa arvosteluluokassa. Mukaan voivat ilmoittautua 5- alle 7 kk ja 7- alle 9 kk ikäiset pennut.

Kilpailun ensimmäiset kaksi pentunäyttelyä järjestetään ShowlinkPets-tapahtumassa Jyväskylässä 25.–26. maaliskuuta. Ilmoittautuminen näihin näyttelyihin on nyt käynnissä.

Seuraavat kaksi näyttelyä järjestetään marraskuussa Helsingissä Lemmikkimessuilla.

Royal Canin Puppy Cup huipentuu joulukuussa Koiramessuilla Messukeskuksessa. Messuilla järjestetään kaksi viimeistä pentunäyttelyä sekä koko vuoden huipentava finaali, jossa valitaan Royal Canin Puppy Cup 2017 -kilpailun voittaja. Finaali järjestetään Suomen suurimmassa koiranäyttelykehässä hallissa 1, jossa valitaan samana päivänä myös Voittaja-koiranäyttelyn paras koira.

Royal Canin Puppy Cup -aikataulu
25.3.2017 Royal Canin Pentunäyttely Jyväskylä, ShowlinkPets-tapahtuma Ilmoittautuminen käynnissä
26.3.2017 Royal Canin Pentunäyttely Jyväskylä, ShowlinkPets-tapahtuma Ilmoittautuminen käynnissä
11.11.2017 Helsinki, Lemmikkimessut, Messukeskus