Webinaarissa aiheesta on luennoimassa Rajavartiolaitoksen entinen koiratoiminnan koulutusvastaava Juha Pasanen

Keskiviikkona 6.10. järjestettävässä webinaarissa Juha Pasanen käy läpi omaa koirankoulutustaustaansa ja miten hänen toimintansa on muuttunut uuden tiedon myötä. Mitkä syyt muutoksiin johtivat ja millainen prosessi oli? Entä kuinka tämä vaikutti rajakoiratoimintaan, jossa hän toimi tuolloin koulutusvastaavana? Luennon kesto on noin kaksi tuntia, minkä jälkeen on varattu aikaa kysymyksille. Webinaari on maksuton ja kaikille avoin. Webinaariin täytyy kuitenkin ilmoittautua ennakkoon.

Keskiviikko 6.10. kello 18 Koulutustapojen ja teoriatietojen uudelleenoppiminen ja niiden vaikutus, Juha Pasanen

Ilmoittautumaan pääset täällä. Ilmoittautuminen sulkeutuu 5.10.

Webinaarista tehdään tallenne, joka on nähtävissä ilmoittautuneille kahden viikon ajan webinaarin jälkeen.

Ilmoittautumiseen ja tekniseen toteutukseen liittyvät kysymykset voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen koulutus@kennelliitto.fi.

Esittelyssä Juha Pasanen:

Juha Pasanen toimi Rajavartiolaitoksen koiratoiminnassa lähes 30 vuoden ajan. Näistä 11 vuotta hän toimi koiranohjaajana ja 10 vuotta työyksikön koiraryhmän koulutusvastaavana. Viimeiset 7 vuotta Juha työskenteli Raja- ja merivartiokoululla koiratoiminnan opettajana. Opettajan tehtäviin kuului koiratoiminnan opetuksen ja kurssien suunnittelu, koulutuksen kehittäminen, koulutustason testaukset, koiranohjaajien koulutus/opetus sekä koirien hankinta.

Juha on sertifioitu vuonna 2013 EU:n Raja- ja Merivartiovirasto Frontexin K9 teamin kouluttajaksi ja 2014 vanhemmaksi kouluttajaksi.

Juha on työskennellyt ja työskentelee kouluttajana sekä koulutustasotestien vastaanottajana Frontexin koiranohjaaja sekä -kouluttaja kursseilla, kouluttajana eri virkakunnille (poliisi, raja, tulli) useissa Euroopan maissa sekä YK:lle työskenteleville firmoille räjähdekoirien kouluttajana ja konsulttina.

Juha Pasanen