Haluatko olla mukana tekemässä vaikuttavaa viestintää koiraharrastuksen ja koirien hyvinvoinnin kehittämiseksi?

Haemme viestintäsuunnittelijaa toimistoomme Espooseen.

Tehtävänäsi on
- monikanavaisten viestinnän sisältöjen tuottaminen Kennelliiton eri viestintäkanaville
- osallistuminen Kennelliiton verkkosivujen ylläpitoon ja kehittämiseen
- osallistuminen Koiramessujen viestintään ja markkinointiin.

Työhön kuuluu myös muita viestinnän tehtäviä. Lopulliset tehtävät tulevat osittain muotoutumaan valittavan henkilön ja hänen osaamisensa mukaan.

Edellytämme hakijalta
- tehtävään sopivaa koulutusta
- osaamista ja työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä
- hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja ja positiivista asennetta
- kykyä toimia kiireessä ja paineen alaisena
- oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn.

Suomen kielen taidon lisäksi hyvä ruotsin ja englannin kielen taito katsotaan eduksi. Arvostamme myös visuaalisen viestinnän osaamista.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 21.2.2020 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kennelliiton viestintäpäällikkö Liisa Suoninen, puhelin 050 320 3897, sähköposti liisa.suoninen@kennelliitto.fi.

Työhaastattelut tehtävään pidetään maaliskuun aikana. Paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 131 vuotta. Liiton jäseninä on lähes 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja noin 147 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.