Haluatko olla mukana vaikuttamassa kaverikoira- ja lukukoiratoimintaan ja sen tulevaisuuteen Suomessa? Haemme kaverikoira- ja lukukoiratoiminnan suunnittelijaa määräaikaiseen työsuhteeseen (31.12.2020 saakka) toimistoomme Espooseen.

Kennelliiton kaverikoiratoiminnan suosio kasvaa vauhdilla. Päiväkodeissa, vanhusten palvelutaloissa ja vammaisten hoitokodeissa ohjaajiensa kanssa vierailevat kaverikoirat toivat viime vuonna iloa noin 84 000 vanhukselle, lapselle ja vammaiselle. Kennelliitto rakentaa kaverikoiratoiminnan rinnalle lukukoiratoimintaa yhteistyössä kirjastojen kanssa.

Etsimme määräaikaiseen suunnittelijan tehtävään osaavaa ja monitaitoista asiantuntijaa kehittämään kasvavaa vapaaehtoista kaverikoira- ja lukukoiratoimintaa. Toimit yhdessä Kennelliiton kaverikoirakoordinaattorin kanssa ja kaverikoiratyöryhmän linjausten mukaisesti. Kentän arkeen liittyvien toimintojen ja rutiinien kehittäminen ja toteuttaminen ovat keskeisimpiä tehtäviäsi. Edistät järjestökentän itsenäistä toimintaa ja tuet kennelpiirien alueellisia kaverikoiravastaavia. Vapaaehtoistoiminnan koordinointi ja raportointi sekä viestintä ovat osa työtäsi.

Edellytämme hakijalta

• vapaaehtoistyön tuntemusta sekä tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • kokemusta kokonaisuuksien hallinnasta ja kehittämisestä
  • hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä kokemusta verkostotyöskentelystä
  • hyvää toimistotyökalujen hallintaa sekä viestintätaitoja
  • kykyä toimia sekä itsenäisesti että tiimin jäsenenä.

Arvostamme oma-aloitteista, positiivista ja rakentavaa työotetta. Eduksi luetaan tuntemus koiraharrastuksesta ja kaverikoiratoiminnasta.

Lisätietoja tehtävästä antaa (30.8., 3.9. tai 11.9. klo 10-11) Kennelliiton järjestöosaston osastopäällikkö Tom Kankkonen, tom.kankkonen@kennelliitto.fi puhelin 09 8873 0281.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään viimeistään su 15.9.2019 sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 130 vuotta. Liiton jäseninä on lähes 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja noin 146 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.