Haluatko olla mukana kehittämässä koiraharrastusta ja koirien hyvinvointia? Haemme projektikoordinaattoria määräaikaiseen työsuhteeseen toimistoomme Espooseen 1.3.-31.12.2020.

Vuosi 2020 on Kennelliiton toiminnassa koiran luonteen ja käyttäytymisen teemavuosi. Vuoden aikana on tarkoitus kehittää muun muassa koirien rodunomaisen, hyvän luonteen jalostamista sekä koirien yhteiskuntakelpoisuutta tukevia toimenpiteitä.

Projektikoordinaattori työskentelee Kennelliiton järjestöosastolla. Hän toimii teemavuoden 2020 ohjausryhmän sihteerinä ja teemavuoden käytännön toimenpiteiden koordinoijana.

Etsimme henkilöä, jolla on monipuolista osaamista koiraharrastuksesta.

Edellytämme hakijalta
- kokemusta laajojen kokonaisuuksien hallinnasta ja kehittämisestä
- hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
- hyviä viestintätaitoja
- kykyä toimia itsenäisesti.

Työkokemus vastaavista tehtävistä ja soveltuva koulutus sekä koiran käyttäytymiseen liittyvien tekijöiden tuntemus katsotaan eduksi.

Arvostamme oma-aloitteista, positiivista ja innovatiivista työotetta.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 3.2.2020 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antavat Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen, puh. 09 887 300 ja henkilöstöpäällikkö Jonna Sipi, puh. 09 8873 0233.

Työhaastattelut tehtävään pidetään helmikuun aikana. Tehtävä voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö. Liiton jäseninä on lähes 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja yli 147 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.