Oletko monipuolinen IT-alan osaaja? Et hermostu hetkittäisestä kiireestä, olet joustava tiimipelaaja ja osaat priorisoida työtehtäviä?

Haemme toimistoomme Espooseen määräaikaiseen työsuhteeseen järjestelmäasiantuntijaa. Työsuhde kestää vuoden 2020 loppuun saakka.

Tehtävänäsi on

• ohjelmisto- ja järjestelmäosaaminen: ylläpito, koulutus, käyttäjätuki ja -hallinta
    (mm. lMS, Office 365, Kongressi, SurveyPal, VoIP-puhelinjärjestelmä)
  • mobiililaitteet: tilaukset, käyttäjätuki, huollot
  • jäsenpalveluiden käyttäjätuki
  • myös muita Kennelliiton IT-osaston tehtäviä.

Lopulliset tehtävät tulevat osittain muotoutumaan valittavan henkilön ja hänen osaamisensa mukaan. Työhön saattaa sisältyä myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Toimit IT-osastollamme ja työskentelet tiiviissä yhteistyössä osaston järjestelmäasiantuntijoiden, projektikoordinaattorin sekä tytäryhtiöidemme kanssa.

Oikean osaajan tunnusmerkit

Positiivisen asenteen ja oma-aloitteisuuden ohella sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja kokemusta vastaavista tehtävistä.

Tehtävässä tarvitaan

• kokemusta IT-käyttäjätuesta
  • MS Windows käyttöjärjestelmien, Office 365 -ohjelmistojen (mm. Teams ja Outlook) ja mobiililaitteiden (kuten Apple) osaamista ja tuntemusta
  • kokemusta verkkopalveluiden ja eri järjestelmien kehittämisestä ja dokumentoinnista
  • kokonaisuuksien hallintaa, alan kehityksen seuraamista ja kykyä soveltaa osaamistasi aktiivisesti
  • hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista.

Arvostamme

• alan koulutusta, työkokemusta vastaavista tehtävistä ja projektityöskentelyn hallintaa
  • koira-alan ja -harrastustoiminnan tuntemusta
  • tietojärjestelmäkehityksen menetelmäosaamisesta (mm. testaus- ja projektihallintamenetelmät).

Lisätietoja tehtävästä tai työskentelystä Suomen Kennelliitossa antaa Kennelliiton henkilöstöpäällikkö / IT-osaston osastopäällikkö Jonna Sipi, jonna.sipi@kennelliitto.fi, puhelin 09 8873 0233.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään viimeistään maanantaihin 7.10.2019 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 130 vuotta. Liiton jäseninä on lähes 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja noin 146 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.