Kennelliitossa on avoinna koulutuskoordinaattorin määräaikainen tehtävä, johon voi hakea 17. helmikuuta saakka.

Haluatko olla mukana kehittämässä Kennelliiton eri toimijoiden osaamista?

Haemme koulutuskoordinaattoria vuoden pituiseen määräaikaiseen tehtävään toimistoomme Espooseen toteuttamaan Kennelliiton uutta koulutusstrategiaa ja rakentamaan pohjaa Kennelliiton tulevien vuosien koulutustoiminnalle.

Koulutuskoordinaattori
- laatii Kennelliiton koulutusstrategian pohjalta koulutussuunnitelman
- koordinoi Kennelliiton koulutustoimintaa koulutussuunnitelman pohjalta
- osallistuu aktiivisesti Kennelliton eri toimijoiden osaamisen ja yhteistyön kehittämiseen
- on mukana toteuttamassa Kennelliiton kohtaamisen teemavuotta.

Koulutuskoordinaattori toimii yhteistyössä Kennelliiton eri toiminnoista vastaavien asiantuntijoiden kanssa.

Lopulliset tehtävät muotoutuvat osittain tehtävään valittavan henkilön ja hänen osaamisensa mukaan.

Edellytämme hakijalta
- vahvaa asiakaspalvelunäkemystä
- tehtävään sopivaa koulutusta
- osaamista ja työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä
- järjestelmällisyyttä ja kokemusta laajojen kokonaisuuksien hallinnasta
- hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja ja positiivista asennetta
- kykyä toimia kiireessä ja paineen alaisena
- oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn.

Ruotsin kielen osaamisesta on tehtävässä hyötyä.

Tarjoamme näköalapaikan kehittyvällä järjestötoiminnan alalla asiantuntevassa työyhteisössä sekä hyvät henkilöstöedut. Työssä voi hyödyntää monipuolisesti omaa osaamista. Kennelliiton toimistolla on mahdollisuus työskennellä osittain etänä.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 17.2.2022 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Markku Mähönen, puh. 050 511 1998, markku.mahonen@kennelliitto.fi.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka on perustettu vuonna 1889. Liiton jäseninä on yli 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja noin 148 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.

Arvojamme ovat asiantuntevuus, avoimuus ja aktiivinen vastuullisuus.