Haluatko olla mukana vaikuttamassa koiraharrastukseen ja sen tulevaisuuteen Suomessa?

Haemme toimistoomme Espooseen vakituiseen työsuhteeseen järjestöosaston osastopäällikköä. Osastolla työskentelee 13 henkilöä, joiden suorana esimiehenä osastopäällikkö toimii. Järjestöosasto avustaa Kennelliiton hallituksen alaisia toimikuntia koiraharrastuksiin sekä koirien terveyteen ja hyvinvointiin liittyvän päätöksenteon valmistelussa ja toteuttamisessa Kennelliiton strategian mukaisesti.

Järjestöosaston päällikkö vastaa osaston toiminnan ja talouden suunnittelusta. Hän kehittää yhteistyötä Kennelliiton eri toimijoiden, rotujärjestöjen ja koiraharrastusyhdistysten sekä ulkopuolisten yhteistyökumppanien kanssa. Työhön sisältyy myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Edellytämme hakijalta
- vahvaa järjestötyön tuntemusta
- vahvaa kokemusta esimiestyöstä
- koiraharrastuksen, kennelorganisaation ja toimialan tuntemusta
- vuorovaikutus- ja viestintätaitoja
- halua vaikuttaa toimialan kehittämiseen.

Työkokemus vastaavista tehtävistä ja soveltuva koulutus katsotaan eduksi. Tehtävässä on hyötyä myös sujuvasta kielitaidosta.

Haemme tehtävään henkilöä, joka sitoutuu Kennelliiton arvoihin ja toimintatapoihin, ja jolla on kyky innostaa ja kannustaa henkilöstöä työssään. Arvostamme rakentavaa työotetta sekä kykyä sitoutua ja sitouttaa henkilöstöä toiminnan kehittämiseen.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 10.2.2020 mennessä osoitteeseen Suomen Kennelliitto ry / Markku Mähönen, Kamreerintie 8, 02770 Espoo tai sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen, puhelin 09 887 300 tai 050 511 1998.

Työhaastattelut tehtävään pidetään helmikuun aikana. Tehtävä voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö. Liiton jäseninä on lähes 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja noin 147 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.