Etsimme palveluntuottajia rakentamaan Kennelliitolle verkko-oppimateriaaleja.

Kehitämme Kennelliiton koulutustarjontaa eri toimijoille ja suurelle yleisölle liiton omassa Digitassu -verkko-oppimisympäristössä, johon on tarkoitus siirtää lähivuosina suuri osa olemassaolevista kurssimateriaaleista.

Etsimme osaavia palveluntuottajia, joilla on käytännön kokemusta kurssimateriaalien rakentamisesta olemassaolevan materiaalin pohjalta sekä pedagogista osaamista sähköisten koulutusympäristöjen hyödyntämisestä.

Verkko-oppimateriaalien rakentaminen uuteen verkko-oppimisympäristöön on pidempiaikainen hanke, jossa voi olla mukana useampia eri toimijoita. Hankkeelle ei ole vielä määritelty tarkempaa aikataulua eikä sisältöjä.

Pyydämme lähettämään vapaamuotoisen tarjouksen ja tietoa referensseistä 26.7.2020 mennessä Kennelliittoon osoitteeseen viestinta@kennelliitto.fi. Palveluntarjoaja voi olla joko yksityinen henkilö toiminimellä tai vastaavalla, tai yritys. Tarjousten pohjalta kutsumme meille sopivia palveluntarjoajia keskustelemaan kanssamme mahdollisesta yhteistyöstä.

Lisätietoja antavat Kennelliiton järjestöosaston päällikkö Iiris Harju, puh. 09 8873 0281 ja viestintäpäällikkö Liisa Suoninen, puh. 050 320 3897 (lomalla 13.-26.7.).

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 131 vuotta. Liiton jäseninä on lähes 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja yli 147 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.