Kennelliitto järjestää Agria KoiraExpo -webinaarin keskustelukulttuurista ja sen parantamisesta helmikuun lopussa. Webinaarissa puhumassa Erätauko-säätiön toimitusjohtaja Laura Arikka.

Kennelliitto järjestää helmikuun 24. päivä Agria KoiraExpo -webinaarin ”Miten rakentaa parempaa keskustelukulttuuria Kennelliitossa ja mitä hyötyä siitä on?”. Webinari alkaa kello 18:00 ja kestää noin puolitoista tuntia. Webinaarin yhteydessä on mahdollista esittää kysymyksiä chatissa. Webinaarin loppuun on varattu aikaa kysymyksiin vastaamiseen.

Esittelyssä Agria KoiraExpo -webinaari:

Minkälaisia keskustelijoita ja kuuntelijoita olemme? Miten voisi kehittyä paremmaksi? Miten nostaa vaikeita aiheita puheeksi? Kuinka tukea tasavertaisempaa keskustelua? Mitä hyötyä hyvistä keskusteluista on järjestöille ja yhdistyksille? Tervetuloa seuraamaan keskustelua ja kuulemaan käytännön vinkkejä omaan työhön, tehtävään ja arkeen! Mukana webinaarissa Erätauko-säätiön toimitusjohtaja Laura Arikka. Webinaarissa on mukana myös Suomen Partiolaiset ry:n kumppanuuskoordinaattori Anna Iso-Ahola, joka kertoo miten he ovat käyttäneet Erätaukoa ja mitä hyötyä siitä on heille ollut.

Webinaari järjestetään 24. helmikuuta klo 18:00. Webinaari on ilmainen ja kaikille avoin. Ilmoittautuminen on nyt auki, voit ilmoittautua mukaan täällä. Ilmoittautuminen sulkeutuu 23.2.

Webinaarista tehdään tallenne, joka on katsottavissa rajatun ajan (n. 1 kk) webinaarin jälkeen. Huomioithan että tallenne on nähtävissä vain webinaariin ilmoittautuneille.

Lisätietoja ilmoittautumiseen ja tekniikkaan liittyen: koulutus@kennelliitto.fi.

Laura Arikka, kuvaaja: Marica Rosengård
Laura Arikka. Kuva: Erätauko-säätiö, kuvaaja: Marica Rosengård

Mikä on Erätauko?

Erätauko on uusi tapa käydä rakentavaa yhteiskunnallista keskustelua. Se on mahdollisuus pysähtyä ja harkita asioita rauhassa. Erätauko auttaa eri lähtökohdista tulevia ihmisiä käymään tasavertaista keskustelua. Lue lisää Erätauosta Erätauko-säätiön verkkosivuilta.

Kennelliitto on mukana Erätauko-säätiön ja Ylen yhteisessä Hyvin sanottu -hankkeessa. Hyvin sanottu on viisi vuotinen hanke, jonka tavoitteena on kohottaa suomalaisen keskustelukulttuurin tasoa, luoda rakentavan keskustelun mahdollisuuksia ja innostaa ihmisiä mukaan toisia kunnioittavaan, erilaisia näkemyksiä arvostavaan keskusteluun. Samalla hanke vahvistaa suomalaisten luottamusta ja ymmärrystä toisiaan kohtaan. Lue Hyvin sanottu -hankkeesta lisää täältä.

KoiraExpo webinaari 2022

Agria KoiraExpo -webinaareista pääsee nauttimaan myös ensi kuussa, kun Kennelliitto järjestää webinaarin 10.3. Maaliskuun webinaarista tiedotetaan tarkemmin myöhemmin helmikuussa.