Kennelliiton vuoden 2022 piti järjestäytymiskokouksen 9. joulukuuta. Kokouksessa valittiin edustajat Kennelliiton hallituksen alaisiin toimikuntiin ja työryhmiin sekä muihin toimielimiin ja yhteistyöelimiin.

Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja kaudella 2021-2022 on Harri Lehkonen. Varapuheenjohtajaksi vuodelle 2022 valittiin Kirsi Sainio.

Hallitus 2022
Kuvassa vasemmalta oikealle uusi hallitus, eli Risto Ylitalo, Vesa Lehtonen, varapuheenjohtaja Kirsi Sainio, Sanna Törnroos, Jussi Liimatainen, Risto Ojanperä, Esa Kukkonen, puheenjohtaja Harri Lehkonen ja Mika Laaksonen. Kari Leppänen ei ole kuvassa mukana.

Jalostustieteellisen toimikunnan puheenjohtajana jatkaa Kirsi Sainio. Jäseniä ovat Tuire Kaimio, Nina Mahlanen ja Maija Päivärinta. Toimikuntaa voidaan vielä täydentää.

Kasvattajatoimikunnan puheenjohtaja on Vesa Lehtonen. Jäseniä ovat Pauliina Hermunen, Mauri Lielahti, Anne Salonen, Tiina Taulos, Theresia Vikström ja Anne Woivalin. Toimikuntaa voidaan vielä täydentää.

Koe- ja kilpailutoimikunnan puheenjohtajana jatkaa Esa Kukkonen. Jäseniä ovat Ari-Pekka Fontell, Mika Laaksonen, Jessi Landen, Kari Leppänen, Mika Tiihonen, ja Jouni Vestu. Toimikuntaa voidaan vielä täydentää.

Nuorisotoimikunnan puheenjohtaja on Sanna Törnroos. Toimikunnan jäsenet nimetään hallituksen seuraavassa kokouksessa.

Näyttely- ja ulkomuototuomaritoimikunnan puheenjohtaja on Jussi Liimatainen. Toimikunnan jäsenet valitaan hallituksen seuraavassa kokouksessa.

Tulevaisuustoimikunnan puheenjohtajana jatkaa Risto Ylitalo. Toimikunnan jäseniä ovat Katja Hashani, Petri Huuhko, Marja Kokkola, Jaakko Lehessaari, Kaj Lindstedt ja Ida Saarilahti.

Voittaja-näyttelyiden toimikunnan puheenjohtajana jatkaa Kari Järvinen. Jäseniä ovat Kimmo Mustonen, Laura Lehdistö, Jussi Liimatainen (varapuheenjohtaja), Sampo Miettinen, Markku Mähönen, Maarit Nordström, Kirsi Salmijärvi, Unka Sarsila-Etelämäki, Liisa Suoninen, Johanna Tuomi ja Jarmo Vuorinen.

Antidopingtyöryhmän puheenjohtajana jatkaa Risto Ojanperä. Jäseniä ovat Jouni Kautto ja Iiris Harju.

Kaverikoira- ja lukukoiratyöryhmän puheenjohtaja on Sanna Törnroos. Työryhmän jäsenet nimetään hallituksen seuraavassa kokouksessa.

Koiranet-työryhmän puheenjohtajana jatkaa Esa Kukkonen. Jäseniä ovat Markku Mähönen ja Juha Tenhunen.

Metsästyskoiratyöryhmän puheenjohtajana jatkaa Kari Leppänen. Jäseniä ovat Jukka Immonen, Pentti Isoviita, Toivo Kangas, Esa Kukkonen, Liisa Miettinen, Timo Nurmiluoto, Voitto Pulkkinen, Tapio Rantanen, Hanna Taka-Sihvola ja Risto Ylitalo. Työryhmää voidaan vielä täydentää.

Kennelliiton sääntötyöryhmän puheenjohtajana jatkaa Harri Lehkonen. Jäseniä ovat Eeva Anttinen, Raisa Kiesi ja Markku Mähönen.

Teemavuoden 2023 ohjausryhmän puheenjohtaja on Jussi Liimatainen ja jäsen Sanna Törnroos. Työryhmää täydennetään vielä.

Kohtaamisen teemavuoden 2022 ohjausryhmänä jatkaa tänä vuonna nimetty työryhmä, jota vetää Risto Ylitalo. Jäseniä on Vesa Lehtonen ja Jussi Liimatainen.