Kennelliiton verkkokanavilta löytyy monenlaista materiaalia, jota voi hyödyntää varhaiskasvatuksessa, opetuksessa ja kerhotoiminnassa. Lista materiaaleista on nyt koottu yhteen paikkaan verkkosivuillemme.

Kennelliiton verkkosivuille on koottu lista materiaaleista, joita voi hyödyntää sekä opetuksessa, varhaiskasvatuksessa että kerhotoiminnassa. Materiaalia löytyy verkkosivuilta, YouTubesta ja Kennelliiton mediapankista. Opetuksessa voi hyödyntää myös Kennelliiton Hyvää elämää koiran kanssa -podcastsarjaa.

Tarjolla on tietoa ja vinkkejä koirista, koiran hankinnasta ja koirankoulutuksesta sekä koiran kohtaamisesta, koiran kanssa harrastamisesta ja koiran monipuolisista tehtävistä yhteiskunnassa. Nettilukukoira Severin videot tarjoavat tukea lukemaan oppimiseen.

Linkit kaikkiin materiaaleihin löytyvät täältä.

Otamme mielellämme vastaan vinkkejä siitä, millaista uutta koira-aiheista opetusmateriaalia kouluissa, oppilaitoksissa ja päiväkodeissa kaivataan. Vinkkejä voi lähettää osoitteeseen viestinta@kennelliitto.fi.

Lisätiedot:

Viestintäpäällikkö