Kennelliiton valtuuston syyskokous järjestetään sunnuntaina 28. marraskuuta. Lauantaina 27. marraskuuta järjestetään valtuustoseminaari. Molemmat kokoukset järjestetään lähikokouksina.

Kennelliiton valtuuston jäsenille on lähetetty 1. marraskuuta sähköpostilla kutsut molempiin kokouksiin. Viimeinen ilmoittautumispäivä molempiin kokouksiin on maanantaina 22. marraskuuta.

Jos kokouskutsu ei ole löytänyt oikeaan osoitteeseen, kannattaa katsoa, ettei se ole mennyt roskapostikansioon. Valitettavasti etenkin Googlen gmail-postissa voi näin käydä. Jos kutsu ei ole tullut perille, kannattaa myös tarkistaa Omakoira-palvelusta, että sinne on varmasti merkitty oikea sähköpostiosoite.

Jos kutsua ei ole tullut, voi olla yhteydessä osoitteeseen valtuusto@kennelliitto.fi.

Valtuustolle seminaari 27. marraskuuta

Lauantaina 27. marraskuuta järjestetään valtuustoseminaari, jossa avataan lyhyesti kokouksiin tulevia asioita.

Kutsu valtuustoseminaariin on lähetetty 1. marraskuuta sähköpostilla.