Suomen Kennelliiton toimisto on sijainnut Espoon keskuksessa osoitteessa Kamreerintie 8 vuodesta 1986 alkaen. Toimiston vuokrasopimus päättyy elokuussa 2024, ja toimistolle etsitään nyt uusia toimitiloja.

Kennelliiton käytössä on toimitalon kolme ylintä kerrosta sekä varastotiloja katutasossa. Toimistossa hoidetaan muun muassa järjestön hallintoon ja päätöksenteon tukeen liittyviä asioita. Suuri osa hallituksen ja toimikuntien kokouksista pidetään toimiston tiloissa. Toimistolla on 34 työntekijää.

Kennelliitto myi vuonna 2021 pois osakkeensa Kamreerintien kiinteistöyhtiöstä ja toimii nyt tiloissa vuokralla.

Suuri osa Kennelliiton asiakaspalvelusta, kuten koirien rekisteröintiin liittyvät asiat sekä kokeiden, kilpailujen ja koiranäyttelyiden tulosten tallentaminen, hoidetaan liiton tytäryhtiö Showlinkissä, jolla on toimipisteet Leppäviralla ja Lanttikadulla Espoossa. Lanttikadun toimipisteessä sijaitsevat myös Showlinkin myymälä ja Suomen Kennelsäätiön kirjasto.

Lisätiedot:

Kennelliiton toiminnanjohtaja