Koronapandemiatilanteen kehityttyä leviämisvaiheeseen pääkaupunkiseudulla pidämme Kennelliiton toimiston osoitteessa Kamreerintie 8, Espoo, toistaiseksi suljettuna asiakaskäynneiltä. Pahoittelemme tilanteesta mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa.

Kennelliiton toimiston henkilöstö on tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostitse. Kaikki Kennelliiton palvelunumerot ja muut yhteystiedot löytyvät täältä.

Suurinta osaa asioinnista voi hoitaa verkossa ja Omakoiran palveluita hyödyntäen. Verkko- tai mobiilipalvelussa voi muun muassa tehdä koiran omistajailmoituksen, päivittää omia jäsentietojaan tai tilata lähetteen koiran terveystutkimukseen. Kasvattaja voi rekisteröidä pentueensa Omakoira-palvelun kautta.

Showlinkin Leppävirran toimisto on avoinna ma-pe kello 9–17. Rekisteritodistuksia voi tuoda Showlinkin Espoon toimistolle ja noutaa sieltä vain keskiviikkoisin 9–17. Myös Espoon toimiston yhteydessä sijaitseva Showlinkin myymälä on avoinna vain keskiviikkoisin.