Kennelliiton valtuuston syyskokous ja sitä edeltävä valtuustoseminaari järjestetään tänä vuonna Helsingissä 27.-28. marraskuuta. Valtuustoon tulevista asioista saa tietoa Kennelliiton webinaarista.

Kennelliiton valtuusto pääsee kokoustamaan puolentoista vuoden tauon jälkeen kasvokkain Helsingin Messukeskuksessa sunnuntaina 28. marraskuuta. Valtuustoseminaarissa lauantaina 27. marraskuuta pohjustetaan valtuustoon tulevia asioita.

Mitä valtuuston kokouksessa käsitellään, ja mitä asioita niiden taustalla on? Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Harri Lehkonen ja valtuuston puheenjohtaja Eeva Anttinen kertoivat kokouksen taustoista ja Kennelliiton päätöksenteosta 4. marraskuuta järjestetyssä webinaarissa. Webinaarin tallenteen voi nyt katsoa täältä. Video on noin 45 minuutin pituinen.