Kennelliiton valtuustoviikonloppu 27.-28.11.2021 järjestetään mahdollisuuksien mukaan lähikokouksena.

Tavoitteena on järjestää pitkän koronapandemiarajoituskauden jälkeen kokous, jossa valtuustolla on mahdollisuus hyvään vuorovaikutukseen ja kanssakäymiseen.

Lauantain valtuustoseminaarin ja sunnuntain syyskokouksen kokouspaikka on joko Helsinki tai Jyväskylä. Kokouksista tiedotetaan tarkemmin, kun kokousjärjestelyiden yksityiskohdat tarkentuvat.

Syyskokouksen asialistalla ovat sääntömääräisistä asioista muun muassa Kennelliiton vuoden 2022 toimintasuunnitelma ja talousarvio, vuoden 2022 rekisteröintimaksut sekä uusien hallituksen jäsenten valinta erovuoroisten tilalle. Jäsenyhdistykset ja valtuustoedustajat ovat tehneet useita valtuustoaloitteita, joita käsitellään syyskokouksessa. Kokouksen asialista lähetetään valtuutetuille ja varajäsenille viimeistään 5.11.2021.