Kennelliiton Nuorten Go Hau! -tapahtuma järjestetään Lempäälän Ideaparkissa lauantaina 6.4.2024. Maksuttomassa tapahtumassa on luvassa paljon vauhdikasta koira-aiheista ohjelmaa sekä junior handlerien Pohjoismaiden mestaruuskilpailujen karsintakilpailu.

Lempäälän Ideaparkin valtaava Go Hau! sisältää monipuolista lapsille ja nuorille suunnattua ohjelmaa.  Erilaisilla aktiviteettipisteillä tapahtumavieraat pääsevät puuhaamaan sekä koiran kanssa että ilman koiraa. Koiran kanssa voi osallistua muun muassa supersuosituille Houkutusten Highwaylle ja Herkku-Formula-radalle. Alle 10-vuotiaat voivat osallistua koiran kanssa Lapsi ja koira -kilpailuun ja alle 10-vuotiaille järjestetään tapahtumassa myös lelukoirakilpailu. Tapahtumassa ovat paikalla myös Kennelliiton kaveri- ja lukukoirat.

Tapahtumavieraat pääsevät seuraamaan myös junior handlerien karsintakilpailua, jossa valitaan Suomen edustusjoukkue loppuvuonna Ruotsissa järjestettävään Pohjoismaiden mestaruuskilpailun finaaliin. Junior handler on 10–17-vuotialle nuorille tarkoitettu koiranesittämiskilpailu ja kilpailussa tuomarina toimii Anna Pyykkö. Kilpailun ilmoittautuminen on sulkeutunut, mutta lajiin pääsee myös tutustumaan ja kokeilemaan lajia oman koiran kanssa tapahtuman aikana kehässä 2 klo 9 ja 14.

Junior handlerien karsintakilpailua lukuun ottamatta kaikki tapahtuman aktiviteetit, kilpailut ja askartelupaja ovat osallistujille maksuttomia eikä niihin ole voinut ilmoittautua ennakkoon. Lapsi ja koira- sekä lelukoirakilpailuihin tulee ilmoittautua paikanpäällä ennen kilpailun alkua.

Tutustu ohjelmaan ja tapahtumaan yleisesti täällä.

Nähdään Lempäälässä!